[LUG.ro] Re: [LUG.ro] ¡¡¡ RECORDATORIO: RE UNIÓN VIERNES 17 A LAS 21 HORAS !!

Angel Aranciba lugro@lugro.org.ar
Fri, 17 Mar 2006 18:08:03 +0000

Estoy medio complicado, asi que si puedo caer caigo tipo 10/10:30.
Saludos.

PD: disculpen.

--
-----
Angel Arancibia

GNU/Linux User Registered #358969
http://counter.li.org/

ICQ: 327093745
MSN: angel.arancibia@gmail.com

"Computer science is no more about computers than astronomy is about
telescopes." - Edsger W. Dijkstra

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand
bynari, and those who don't"