[LUG.ro] Licencia de Hardware abierto v1.1 del CERN

Horacio horacio9573 en gmail.com
Dom Jul 10 09:16:23 ART 2011

El día 9 de julio de 2011 20:25, "Sebastián D. Criado"
<sebastian.criado en gmail.com> escribió:

> [...]
>
> 3.4 The Licence includes a licence to those patents or registered
> designs that are held by the
>   Licensor, to the extent necessary to make use of the rights granted
> under this Licence. The
>  scope of this section 3.4 shall be strictly limited to the parts of
> the Documentation or modified
>  Documentation created by the Licensor.
>

> 5.1 [...] The
> Licensor makes no representation that the Documentation, modified
> Documentation, or any
> Product, does or will not infringe any patent, copyright, trade secret

la licencia GNU se hace respetar porque detrás hay un movimiento... un
colectivo de personas... en el caso del diseño en electrónica ha
habido varios intentos, pero al no haber un colectivo han fracasado...